14.5.08

Προς ανώνυμα και ψευδώνυμα 'παπαγαλάκια'

Πάει και η γιορτή της μάνας! Όλες οι ωραίες γιορτές, άλλωστε, κρατούν μια μέρα...
Οι 'γιορτές που σ' αυτόν τον τόπο είναι συνεχούς διάρκειας, ελέω και της θεότυφλης Δικαιοσύνης, είναι αυτές των τρωκτικών που ροκανίζουν τα χρήματα των πολιτών και θησαυρίζουν σε βάρος των κορόιδων ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ και ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΑ.
Σε προηγούμενο ποστ εδώ
με τίτλο "Χάντρες και καθρεφτάκια", παρουσίασα το άχρηστο "ολυμπιακό" έργο των πλωτών ντόκων της Καλαμαριάς, προϋπολογισμού 150 εκατομμυρίων δραχμών που "πουλήθηκε" στον Δήμο Καλαμαριάς και μένει, για χρόνια, αχρησιμοποίητο λόγω ακαταλληλότητας. Κατασκευασμένο από μία εταιρεία που ο εκπρόσωπός της προσπαθεί να 'πουλήσει' ...πλωτές μαρίνες και ...θαλάσσια συγκοινωνία στον Δήμο Θερμαϊκού. Ο ίδιος, εκπρόσωπος της εταιρείας που κατασκεύασε -επί Πάχτα- τον πλωτό μώλο στον Ν.Μαρμαρά Χαλκιδικής, έργο προϋπολογισμού 650 εκατομμυρίων δραχμών (!) που διαλύθηκε στα 'εξ ων συνετέθη' με τον πρώτο μέτριο Νοτιά.
Επειδή, μετά από το ποστ αυτό εμφανίστηκαν ορισμένοι ανώνυμοι και ψευδώνυμοι λοιδωρώντας τα στοιχεία και προσπαθώντας να 'γραφικοποιήσουν' την ...εμμονή μας να αντιδρούμε μερικοί στα μεγάλα έργα και να εμποδίζουμε την ...ανάπτυξή της πόλης, ιδού τα κατορθώματα, χειροπιαστά ('οφθαλμοπιαστά' κατά κυριολεξία):

Το έργο στον Ν.Μαρμαρά παραδόθηκε το καλοκαίρι του 1999. Στον πρώτο Νοτιά 5-6 μποφώρ, τον Σεπτέμβριο 1999, 'έσπασε' και αποσυναρμολογήθηκε. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν τραβήχτηκαν τον Οκτώβριο 1999 ΜΕΤΑ την επανασύνδεσή του.


Αφού 'επανασυνδέθηκε' (με τα καταπληκτικής αντοχής μπουλόνια που φαίνονται στη σύνδεση...), στις 28 Νοεμβρίου 1999, ο Ποσειδώνας συνωμότησε με τον Αίολο κι 'έστειλαν' έναν Νοτιοδυτικό άνεμο 6 μποφώρ και το πλωτό θαύμα ξαναδιαλύθηκε!
Οι επόμενες φωτογραφίες τραβήχτηκαν στις 29 Νοεμβρίου 1999, αναγκαστικά από μακρυά γιατί ακόμα και η συνδετήρια σκάλα είχε πέσει στη θάλασσα και η πρόσβαση ήταν αδύνατη...

Μετά και τον δεύτερο 'διαχωρισμό' ο μελετητής του έργου (θα εκπλαγείτε αν είναι Ο ΙΔΙΟΣ λιμενολόγος που 'μελέτησε' και το λιμάνι των Ν.Επιβατών αλλά και τον διάδρομο προσγείωσης του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;) ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ότι η αρχική 'μελέτη' του δεν απέδωσε και 'ξαναμελετώντας' πρότεινε να μείνει 'διαλυμένο', εκτιμώντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα εκτονώνονται καλύτερα τα κύματα και ΙΣΩΣ το πλωτό δεν καταστραφεί τελείως... στην επόμενη κακοκαιρία.
Εμείς, όμως, κύριε Σαλπιστή -εκπρόσωπε της κατασκευάστριας εταιρείας που έφτιαξε το έργο (και αυτό της Καλαμαριάς και θέλει να φτιάξει κι άλλα στον Θερμαϊκό...)- και Καθηγητά Λιμενολόγε κύριε Κουτίτα που το μελετήσατε (όπως και τους Ν.Επιβάτες και το Α/Δ...) πληρώσαμε (650 εκατομύρια ήταν ο ...λογαριασμός) για να έχουμε έναν κυματοθραύστη σταθερό, φωτισμένο και ανοιχτό στον περιπατητή.
Τα ...ρέστα από το κατασκεύασμα αυτό θα μας τα δώσετε εσείς;
Ή αυτοί που 'παρέλαβαν' το έργο;
Ή όλοι οι πολιτικοί, Νομάρχες, Δήμαρχοι και ΜΜΕφημεριδοϊδιοκτήτες που σωπαίνουν για όλα αυτά;
Ποιός είπε ότι δεν έχουμε ως κράτος λεφτά; Έχουμε και παραέχουμε. Τόσα που να πετάμε τα μισά στη θάλασσα...

Υ.Γ. Έχω κι ένα κομμάτι από το ...όγδοο θαύμα του εικοστού αιώνα που αν το δεί πρωτοετής φοιτητής του Πολυτεχνείου της ...Ζιμπάμπουε θα γελάει μέχρι θανάτου. Εμείς, ας κλαίμε!

Κι επειδή ο Δήμαρχος Θερμαϊκού κ.Αλεξανδρής μπορεί, ως γιατρός, να μη γνωρίζει και πώς γίνεται η "εκβάθυνση" του λιμανιού, του χαρίζουμε αυτές τις φωτογραφίες από την εκβάθυνση το 1999. Που θέλει να κάνει 'βιαστικά' τώρα και που θα πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε 5-6 χρόνια γιατί ΚΑΙ αυτή η 'μελέτη' Κουτίτα 'αστόχησε' και, όσο το έργο παραμένει ως έχει, το πρόβλημα της 'πρόσχωσης' του λιμανιού με άμμο θα συνεχίζεται στο διηνεκές. Και θα μεγαλώνει η διάβρωση στις παρακείμενες ακτές όσο αυτή την άμμο δεν την ξαναρίχνουν από εκεί που έφυγε μέχρι να Ανακατασκευαστεί ΣΩΣΤΑ το έργο.

Δεν θα σταματήσω να ρωτώ επωνύμως και εν γνώσει των συνεπειών του Νόμου. Εισαγγελέας υπάρχει;


Φαντάζεστε τον βαθμό 'αστοχίας' της Μελέτης, και τις επιπτώσεις της, για την επέκταση του διαδρόμου του αεροδρομίου. κατά ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ, στη θάλασσα;

29 σχόλια:

Δημητρης Καμπερος είπε...

όταν βλέπω "Μακεδόνες" στην τηλεόραση να ξιφουλκούν για το πόσο Έλληνες είναι και πόσο σπουδαίο είναι που είναι Έλληνες, και πόσο ελληνικά φέρονται και πόσος είναι ο Ελληνισμός που αποπνέει από τις τρίχες τους θέλω να τους κάνω μήνυση για κατάχρηση του όρου Έλληνας.

Ειδικά οι Θεσσαλονικείς δεν είναι σε θέση να εκλέξουν ένα δήμαρχο και ένα νομάρχη που να βλέπεται ελαφρώς... O νομός Θεσσαλονίκης είναι ένας νομός που αναλώνεται σε φαγάδικα, φρου φρου και αρώματα, ο οποίος δεν έχει αλλάξει σε τίποτα από το '90 που τον επισκέφτηκα για πρώτη φορά.

Ο κόσμος αυτά θέλει, πομφόλυγες και Ζορό. Εσείς τι χολοσκάτε; Γιατί για να διορθωθεί ο "ντόκος" πρέπει να διορθωθεί η υποκείμενη αιτία που λένε και οι γιατροί. Και αυτή είναι ο κόσμος, ο οποίος έχει αποδείξει ποιος είναι και τι κάνει.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Δημήτρη, δυστυχώς, αυτά που περιγράφεις δεν αφορούν μόνο στη θεσσαλονίκη...
Το πρόβλημα είναι συνολικό και έχει την ίδια 'υποκείμενη αιτία'.
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης εκλέγεται σε ένα μικρό κομμάτι της πόλης που δεν έχει αλλάξει εδώ και ...αιώνες, από ανθρώπους που δεν βλέπουν το πώς 'αναπτύσσεται' περιφερειακά η πόλη και δεν έχουν, έτσι, επίγνωση του τι γίνεται παραπέρα.
Ο ...Ζορό (χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες, όπως, άλλωστε και ΟΛΕΣ οι εν Ελλάδι Νομαρχίες) καλά κρατεί γιατί παρουσιάζεται ως πιό 'αυθεντικός' από τους κατά συρροή φλώρους πολιτικούς που έχουν κάτσει στο σβέρκο της Ελλάδας ελέω παππού, μπαμπά, θείου, νονού ή γκόμενου.
Και στην περιφέρεια (όπως και η Θεσσαλονίκη) η κατάσταση από πλευράς ανεργίας, (υπο)ανάπτυξης υποδομών, με τους πολιτικούς να τάζουν 'χάντρες και καθρεφτάκια', τέτοιοι τύποι σαν τον Ζορό έχουν πέραση...
Το ..."Μακεδονικό" ζήτημα, όμως, είναι πολύ μεγάλο και περίπλοκο για να το απομονώνουμε στην εθνικιστική ρητορία μερικών. Μην εκνευρίζεσαι, λοιπόν με τους λίγους... :-)

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι με κάνει να αγανακτώ περισσότερο: η ελαφρότητα με την οποία γίνονται διάφορα έργα ή η έλλειψη θαλάσσιων υποδομών σε μια χώρα με ναυτική παράδοση.

Είχα γράψει σχετικά με τις μαρίνες πριν δυό χρόνια. Και βλέποντας τις φωτογραφίες από την μαρίνα Καλαμαριάς, η αγανάκτηση δίνει τόπο στη λύπη.

Λυπάμαι για την κατάντια μας.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Δυστυχώς Λεωνίδα μόνο στον Χάρτη είμαστε 'θαλασσινός λαός'. Κι εγώ, κι άλλοι έχουμε ξαναγράψει τα ίδια και τα ίδια. Να φανταστείς ότι σ΄ένα από τα ωραιότερα κομμάτια της χώρας (Χαλκιδική), ιδανικό για θαλάσσιο τουρισμό, πέρα από την ανύπαρκτη υποδομή, έφτιαξαν και τη γέφυρα στην Ποτίδαια (στην κορυφή του πρώτου ποδιού) με ύψος που αποκλείει τη διέλευση ιστιοπλοϊκού πάνω από 30 πόδια μήκος...
Το ποστ, βεβαίως, αποδεικνύει ότι ακόμα και τα ελάχιστα έργα υποδομής έχουν ως προτεραιότητα την 'μάσα' και όχι την ανάπτυξη...
Τις είδα κι εγώ από κοντά τις μαρίνες στο Σικάγο. Παγωμένες, το 2002!!!
Στον ηλιόλουστο Κόλπο της Θεσσαλονίκης, το Σαββατοκύριακο στη θάλασσα μετράς μόνο αγκυροβολημένα κοντέϊνερσιπς... Θλίψη!

Ανώνυμος είπε...

Ορέα!

NinaC είπε...

Σήμερα οι ΟΛΠίτες είναι στην πόλη σου. Βγες να τους καμαρώσεις με τα καπελάκια και τα γιλεκάκια τους! :P

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω Κωστή είσαι επιεικείς με τον Καραγκιόζη Νομάρχη. Φυσικά και έχει αρμοδιότητες και κυρίως ευθύνες για την απορρόφηση των Ευρωπαϊκών κονδυλίων. Έχουμε και λέμε 280.000.000€ για τον Θερμαϊκό, απορρόφηση 0%. Αποχετευτικό μείζονος πόλης 154.000.000€ απορρόφηση 0%. Αντιπλημμυρικά για τα ρέματα Σεϊχ – Σου 200.000.000€, έγινε μόνο το κομμάτι που αφορά το Δήμο Συκεών. Σχολική στέγη 96.000.000€ απορρόφηση άγνωστη και παρακαλά το ΥΠΕΧΩΔΕ και το Παιδείας για πενταροδεκάρες. Για τις λίμνες για πόσιμο νερό 60.000.000€ συνολικά απορρόφηση 2,5% μόλις άρχισε. Είναι ντροπή Κωστή στους πίνακες απορρόφησης Ευρωπαϊκών πόρων του 2006 με 0% είναι μόνο η Θεσσαλονίκη. Μη ξεχνάς ότι είναι ο μόνος νομάρχης που παραπέμπετε στη δικαιοσύνη για μη απορρόφηση κονδυλίων Απορώ πως ένας τόσο αυστηρώς επικριτής εν γένει του συστήματος εξουσίας, αποδέχεσαι ακόμα και σαν γραφικό, αυτόν τον επικίνδυνο τεμπελχανά αλήτη. Γιατί ήταν γείτονάς μου και ξέρω λεπτομέρειες για το βίο και τη πολιτεία του γελοίου γκομενοφύλακα. Με εντολή δική του ή εν γνώσει του, έγιναν αμμοληψίες από τη γέφυρα στο Μαρμαρά που έπεσε με τις πρώτες βροχές μετά 15 μέρες από τα εγκαίνιά της. 45.000.000€ συνολικά τα έξοδα Δημοσίων Σχέσεων και επιδοτήσεων Ποντιακών Συλλόγων. Η πόλη βρίσκεται σε καθεστώς Ποντιακής κατοχής με φανερές τις συνέπειες. Το επικίνδυνο είναι ότι η πλειονότητα των Γεωργιανών, Ρώσων, Λαζών, Τσετσένων, Ουζμπέκων, Καυκάσιων και κάθε καρυδιάς καρύδι, είναι δεν είναι Πόντιοι, δεν έχουν εθνική συνείδηση. Πες μου υπάρχει σ΄ άλλη πόλη ή νομό της πατρίδας, υπεύθυνος αντινομάρχης εμπορίου (ο Γ. Τσαμασλής) που δεν ξέρω αν έχει τελειώσει το 6τάξιο; Άσε το άλλο, υπεύθυνη για τους Πόντιους (Χ. Κελεσίδου) μέχρι εχθές ντρεπόταν να πει ότι ήταν Πόντια. Ντρέπομαι που εμείς που έχουμε μια οικογενειακή παράδοση σ΄ αυτόν τον τόπο, που οι προγονοί μας χύσανε αίμα και δάκρυα για να τον ξεδιψάσουν, να συμβιβαζόμαστε και να δικαιολογούμε την απάτη, την ανικανότητα, τη ξεφτίλα, τη γελοιότητα, με το γραφικός σε εισαγωγικά. «Πόλη του Μαλάκα, νυφούλα του Βορρά», δεν το αντέχω και μεταδημοτεύω. Κι επειδή αναφέρεσαι σε κακοτεχνίες που τις βλέπω και αγανακτώ κι εγώ μαζί σου, είναι δικαιολογία αυτό για να μη γίνει ούτε ένα έργο 6 χρόνια τώρα σ΄ όλη την περιφέρεια του νομού;
Μιχάλης Μακεδόνας με παππού ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟ από το 1904.

ΥΣ: 1. Εκτός αν θεωρείς έργο τη φωτιά που έβαλε ο «στούμπος» στους Ταγαράδες για ν΄ αδειάσει τη χωματερή και φαρμακωθήκαμε όλοι. Ακούς εκεί ο τσόγλανος…..το παίζει και εραστής, ποιος ο Γιώτης το νούμερο του Διοικητηρίου.
2. «Κρεμάστηκαν εξώφυλλα όλα τα μαρουλόφυλλα και έγιναν πρωτοσέλιδα τα βούρλα και τα σέλινα».

Κωστής Γκορτζής είπε...

Μιχάλη, εγώ κρίνω, κατακρίνω και προτείνω με το ονοματεπώνυμό μου. Αυτό επιβάλλει (αν και το ίδιο έκανα και με "ψευδώνυμο"), οι κρίσεις μου, επικρίσεις και προτάσεις μου να είναι απόλυτα τεκμηριωμένες και ευπρεπείς (κατά το δυνατό το "ευπρεπείς" γιατί ...άνθρωποι είμαστε!)...
Αν έχεις συγκεκριμμένα στοιχεία για τον Νομάρχη με τεκμήρια και αποδείξεις, δεν έχεις παρά να τα καταθέσεις. Επειδή έζησα από κοντά κάποιον άλλον Νομάρχη, έχω την εντύπωση ότι τα ποσά που αναφέρεις δεν αποδίδονται κατ΄ ιδίαν στις Νομαρχίες αλλά διατίθενται μέσω των Περιφερειών.
Αυτά δεν τα λέω για να υποστηρίξω το "προφίλ" του Νομάρχη, ούτε τον ψηφίζω, ούτε πρόκειται να...
Προσπάθησα να εξηγήσω, όμως, το γιατί΄τον ψηφίζουν και γιατί "καλά κρατεί" σε σχέση με τους υπόλοιπους πολιτικούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι τον μεταχειρίζομαι "επιεικώς"...

Επί του θέματος του ποστ -που δεν έχει θέμα τον Νομάρχη Θεσσαλονίκης-
το μόνο που βρήκες είναι ότι το ανέβασα σαν ...δικαιολογία για να μη γίνονται έργα;;;; :-)

Ανώνυμος είπε...

Κωστή συγνώμη για το ύφος και τον θυμό μου. Τον θεωρώ υπεύθυνο ή έστω τη σταγόνα που ξεχείλισε, για την κατάντια της πόλης. Ήμουν και εκτός θέματος σαφώς. Όταν Κωστή οι διαγωνισμοί του δημοσίου είναι κυρίως μειοδοτικοί και αυτός που παίρνει το έργο κάνει έκπτωση (στο προβλεπόμενο από τη μελέτη του έργου από τους μηχανικούς του δημοσίου κόστος κατασκευής, σε τρέχουσες τιμές αγοράς) έως και 60% τι περιμένεις, ποιότητα κατασκευής και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων παράδοσης; Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις τι έγινε στο διαγωνισμό για την επέκταση του διαδρόμου της Μίκρας, που αγωνίζεσαι για την ματαίωση της κατασκευής (μαζί σου). Τον αρχικό διαγωνισμό (αφού ακυρώθηκε ο προηγούμενος του Μπόμπολα) τον πήρε ο Εμφιετζόγλου το 2004 με έκπτωση 60%. Η κοστολόγηση του έργου είχε γίνει από την ΕΟΚ γιατί ήταν χρηματοδοτούμενο. Όταν είδαν την έκπτωση ακύρωσαν τον διαγωνισμό. Για τις κακοτεχνίες δεν φταίνε μόνο οι εργολάβοι αλλά και αυτοί που κάνουν τους διαγωνισμούς με αστείες ή ανύπαρκτες προδιαγραφές. Εάν το ζητούμενο της κατασκευής του οποιοδήποτε λιμενοβραχίονα περιγραφόταν επαρκώς με αναλυτικές προδιαγραφές, δεν θα είχαμε αυτές τις εξωφρενικές εκπτώσεις και το δημόσιο θα μπορούσε να καταγγείλει και να αποζημιωθεί για την κακοτεχνία. Δυστυχώς γίνεται αυτό που δεν πρέπει και συνεχίζεται να γίνεται, γιατί η εξουσία υιοθέτησε τους κάφρους τα λαμόγια και τους άσχετους. Και πάλι συγνώμη για το προηγούμενο σχόλιο. Δεν σε αφορά, με παρέσυρε το κύμα...πάθους.
Μιχάλης (τσουνάμης)

Κωστής Γκορτζής είπε...

Μιχάλη μου κατανοητός ο θυμός σου.
Για τη συμπλήρωση της ενημέρωσής σου, σε πληροφορώ ότι το έργο το πήρε η εταιρεία ΑΘΗΝΑ που πρόσφερε έκπτωση 48% (!! αυτό το βρήκε "λογικό" η ΕΕ;)
ενώ ο δεύτερος (ΑΚΤΩΡ-Μπόμπολας)είχε προτείνει κάτι λιγότερο. Ενώ, στην Ελλάδα, ο δεύτερος τραβάει και μια "ένσταση" για ψύλλου πήδημα, εδώ δεν υποβλήθηκε καμμιά ένσταση! Και "παραδόξως"..., την επόμενη της κατακύρωσης του διαγωνισμού, ο "πρώτος" συνεταιρίστηκε με τον "δεύτερο" για την από κοινού κατασκευή του έργου...
Και επειδή με τέτοιες εκπτώσεις δεν πρόκειται να τους βγεί ο ...λογαριασμός, από τη μιά ψάχνουν για "τζάμπα" υλικά και από την άλλη τροποποιούνται συνεχώς οι μελέτες (αλήθεια, τις "τροποποιήσεις" τις υποβάλλουν στην Ε.Ε.;) με "Υπουργικές Αποφάσεις"..., αδιαφορώντας για τις καταστροφικές επιπτώσεις και τη συνολική "αχρηστεία" του έργου.
Αν η πώληση και του υπόλοιπου ΟΤΕ είναι για τους διάφορους κομματικούς μεγαλοσχήμονες "έγκλημα απιστίας", αυτά που γίνονται στο Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, τι είναι;

Ανώνυμος είπε...

Ημαρτημένο. Διορθώνω για το κακό και απαράδεκτο προηγούμενο σχόλιο. Τα ποσά είναι σε δραχμές και αφορούν έργα της περιφέρειας. Τα περισσότερα κονδύλια όμως αφορούν τη νομαρχία Θεσσαλονίκης. Όλοι, μα όλοι οι διαγωνισμοί Κωστή μου είναι στημένοι και οι συμμετέχοντες προσυνεννοημένοι (καρτέλ). Οι μεγάλες εταιρίες παίρνουν το έργο με έκπτωση θανάτου και μετά βρίσκουν τοπικές τεχνικές εταιρίες που φυτοζωούν και τις αναθέτουν την υπεργολαβία, (με μέσον φυσικά τον τοπάρχη). Έτσι αρχίζει το δράμα. Αφήνουν απλήρωτους τους μικρούς που εκτελούν το έργο και φθείρουν μηχανήματα και προσωπικό (απλήρωτο φυσικά), το έργο σταματά, ο τοπάρχης (νταβατζής είναι κακιά λέξη;) σκίζεται για τη συνέχεια του έργου, καταγγέλλει τη σύμβαση, ξαναγίνεται διαγωνισμός και το ξαναπαίρνουν οι ίδιοι με μάσκα δίνοντας εγγύηση μέρος των χρημάτων που εκταμίευσαν από τον πρώτο διαγωνισμό και πάει λέγοντας. Τα πραγματικά θύματα είναι η κοινωνία και οι μικρές εταιρίες που μ΄ αυτή τη τακτική δεν έχουν μέλλον και οδεύουν με σιγουριά στη χρεοκοπία και οι συνάδελφοι στην ανεργία και στη μαύρη εργασία. Δεν έπρεπε να κατηργήθη ο παλιός νόμος που προέβλεπε επίσημη συμμετοχή συμβατικά με 25% τοπικών εταιριών. Όχι ότι δεν είχε κενά, αλλά μπορούσε να βελτιωθεί. Επειδή παλιότερα είχα ασχοληθεί με την επέκταση του διαδρόμου της Μίκρας, η δική μας υπηρεσιακή εισήγηση ήταν να καλυφθούν άλλες προτεραιότητες άμεσες και αναγκαίες για την ασφάλεια των πτήσεων και δεν μας απασχόλησε η επέκταση του Α/Δ αφού δεν θα εξυπηρετούσε F-16. Για το θέμα επέμενε το ΥΠΕΧΟΔΕ και η ΥΠΑ παρ΄ ότι υπήρχαν αρνητικές κατ΄ αρχήν εισηγήσεις από το ΝΑΤΟ και τους σχετικούς διεθνείς πολιτικούς αεροπορικούς φορείς. Πιστεύω επειδή την υψηλή εποπτεία του έργου τον έχει η ΕΟΚ (που δεν το είχε εντάξει αρχικά στα χρηματοδοτούμενα έργα) με τις προδιαγραφές που επιβάλλει λογικά για τα προβλεπόμενα απ΄ τη σύμβαση, δεν πρόκειται να τελειώσει ποτέ. Εν τω μεταξύ θα έχουν δαπανήσει εκατομμύρια € και θα καταφέρουν να καταστρέψουν και τον ήδη υπάρχοντα διάδρομο. Μήπως ο χιαστός (Χ) διπλός υποτίθεται διάδρομος που υπάρχει δεν είναι για γέλια; Δύο διάδρομοι που εξυπηρετούν ένα Α/Φ και δεν μπορεί το δεύτερο ούτε να τροχοδρομήσει. Θυμάμαι σε μια αξιολόγηση της 341Μ, από τις 07:00 που περίμεναν τα δικά μας, πήραν από τον πύργο άδεια στις 16:00, γιατί λόγω εποχής είχε κίνηση το πολιτικό αεροδρόμιο. Θα με θυμηθείς, δεν πρόκειται να τελειώσει ποτέ. Απορώ πως δεν βρέθηκε ιδιώτης να προτείνει την κατασκευή αεροδρομίου εκεί που προτείνεις κι εσύ στον κάμπο. Άλλωστε υπήρχε πρόταση από παλιά και είχε χρησιμοποιηθεί στο Α΄ Παγκόσμιο. Είδα σχετικές φωτογραφίες. Αυτά προς το παρόν.
Μιχάλης συνοδοιπόρων

diastimata είπε...

Για γέλια και για κλάματα...

Κωστής Γκορτζής είπε...

diastimata, ...ορισμένοι 'αλωνίζουν' διαχρονικά καλυπτόμενοι από όλες τις μορφές εξουσίας. Τού 'Τύπου' συμπεριλαμβανόμενου... :-)

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Κώστα χρόνια πολλά και καλά σαν τα ψηλά βουνά και να βουλιάξουν οι σκάρτες προκυμναίες! Γιατί οι αρπακολατζίδες στην ανεκτικότητά μας ποντάρουν.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Ευχαριστώ Διονύση,
και θα ήταν καλό να βουλιάξουν μαζί τους κι αυτοί που τις φτιάχνουν! :-)

Ανώνυμος είπε...

Κωστη, χρονια πολλα να σε χαιρεται η οικογενεια σου.

dodo είπε...

Χρόνια Πολλά!

herinna/ είπε...

Χρόνια πολλά κι από δω μαχητή μου.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Dodos, ευχαριστώ καλλιτέχνα μου!

Ελένη, 'κάποιος' να μας φυλάει... Το ένοιωσα πριν μισή ώρα που -από δικό μου 'πήξιμο'- ένα λεωφορείο/τραίνο πέρασε ξυστά από δίπλα μου με χίλια. Ευτυχώς μια γρατζουνιά στον αγκώνα μου ήταν η ...βλάβη.

Ανώνυμος είπε...

Χρονια Πολλα για την ονομαστικη σας εορτη.Ελαφρως καθυστερημενα βεβαια,αλλα η γιορτη,ως γνωστον κραταει 40 μερες.Ομως θα "μεταναστευσετε" μαλλον την Παρασκευη απο τη Θεσσαλονικη,βλεπετε σ ενα απο τα πολλα πλοια απ οπου περασατε εχει μια ωραια δεξιωση,που θα μαζευτειτε να θυμηθειτε τα παλια.Αλλα θα μπορουσαν να προσκαλεσουν στην εν λογω εκδηλωση και τον τοτε λιμεναρχη του Φιουμιτσινο και κεινον τον Ιταλο κυβερνητη της ακταιωρου που σας μετεφερε στο λιμανι,για κεινον που εκλαιγε στον ωμο του υπαξιωματικου εννοω.Ετσι για να ανταλλασσατε αποψεις για τα γεγονοτα που διασταυρωσαν τους δρομους των Ιταλων συναδελφων σας με σας.Χρονια Πολλα και καλο ταξιδι,αν θα κατεβετε στην Αθηνα.Οσο για την κακοτεχνια που λεπτομερως περιγραφετε,ειναι μια απο τις πολλες που γινονται και που δυστυχως χαρακτηριζουν τον ερμο τον τοπο μας.Μακαρι με τις προσπαθειες σας κατι να γινει!

Εξερευνητής είπε...

Κωστή,
ξαναχρόνια ξαναπολλά ξανακαλά.

Τώρα κατάλαβα γιατί είσαι τόσο απελπισμένος με τις εισαγγελικές έρευνες...

Από τις δικές μου εξερευνήσεις πάντως (πολυετείς και κοπιώδεις, έ!) κατάληξα πως ΕΝΑ μόνο πράγμα δεν έχουμε καταφέρει να κάνουμε στην Ελλάδα:
ΕΛΕΓΧΟ !!!

Κανένας δεν ελέγχει κανέναν.
Όχι "απλώς" στα Δημ. Έργα... ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπάρχει έλεγχος.

Αυτό είναι το χάλι μας.

Υ.Γ.
Ρέ σείς Θεσσαλονικείς, τί έχετε πάθει με ΤΟΝ νομάρχη;;;
Τί αχαριστία είναι αυτή;;;
Έχετε έναν άνθρωπο να σάς (και μάς...) διασκεδάζει και παραπονιέστε;;;

Υ.Γ. (2)
Αντέγραψα το Σουντοκού, ως φανατικός του είδους. Δεν σέ πειράζει, έ;;;

Ανώνυμος είπε...

Πολύχρονος καπετάνιο!

Επειδή τόσο καιρό ζήλευα ώς νοτιοελλαδίτης για τα αναπτυξιακά της Θεσσαλονίκης (τι επεκτάσεις αεροδιαδρόμων, τι αλιευτικά καταφύγια, τι νέες ακτογραμμές...), έχω την χαρά να σου ανακοινώνω ότι, επιτέλους,κάτι κάνουμε και μείς κάτω απ' τ' αυλάκι

http://greekpoliticalreview.blogspot.com/2008/05/blogs_22.html

Υ.Γ λές να είναι οι ίδιοι "μελετητές"???????

Στάθης

Κωστής Γκορτζής είπε...

Φίλτατε Ανώνυμε, στη 'δεξίωση' που αναφέρεστε δεν θα πάω για πολλούς (και ποικίλους) λόγους. Για την ακρίβεια, δεν είναι δεξίωση αλλά, ετήσια εκδήλωση μνήμης για το Κίνημα του Ναυτικού το 1973 με ομιλίες και χαιρετίσματα. Γίνεται κάθε χρόνο (καλώς), διαδικαστικά εορταστικό χωρίς αυτές τις ανθρώπινες 'πινελιές' που προτείνεις και που, αν υπήρχαν, θα ήμουν παρών κάθε χρόνο...
Συμμετείχα μόνο δύο φορές έως τώρα (η μία πέρσυ για να παραδώσω τη σημαία του ΒΕΛΟΣ που φύλαγα στο σεντούκι).
Στο θέμα του κειμένου, η κακοτεχνία που περιγράφω είναι μία από ΟΛΕΣ (δεν υπάρχει, δυστυχώς, ούτε μία "καλοτεχνία" στις ακτές της Βόρειας Ελλάδας...) που, εκτός της κατασπατάλησης των πόρων, έχουν ως αποτέλεσμα και το ανεπανόρθωτο πλήγωμα του περιβάλλοντος τόσο "μηχανικά" όσο και αισθητικά.

Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές! :-)

Κωστής Γκορτζής είπε...

Εξερευνητή, ξαναευχαριστώ.
Συμφωνώ απολύτως. Βαρέθηκα, δε, να γράφω ότι από τους βασικούς ενόχους για την κατάντια μας είναι η λεγόμενη Δικαιοσύνη. Θεότυφλη και κουφή.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Στάθη, ...περαστικά σας!
Δεδομένου ότι οι "Μελετητές" των 'απάνω' έργων έχουν έδρα την Αθήνα, δεν αποκλείεται να είναι οι ίδιοι...

Δεν θα αφήσουν παραλία για παραλία ανέγγιχτη. "Είναι πολλά τα λεφτά Στάθη!"...

Καλό είναι να επισκεφτούν όλοι το μπλογκ στο οποίο με παραπέμπεις για να αντιληφθούν ότι ...έρχεται και η σειρά τους! ΕΔΩ!

koulpa είπε...

Xρονια πολλά καθυστεριμένα..:):)
τι μπορούμε να κάνουμε.. φορτώνω φορτώνω.. και δεν έχω και βαλβίδες διαφυγής.. έχω την άισθηση.. που οδεύει στο να γίνει βεβαιώτητα.. ότι είναι τέτοια η διασπορα του μαύρου χρήματος που δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί άκρη.. και που να πας να κρηφτείς και να ξεχάσεις με την ριμαδοπαγκοσμιοποίση;:):)
την καληνύχτα μου:):)

Κωστής Γκορτζής είπε...

koulpa, πόσο θ' αντέξει το ...σαμάρι.

Αν τα 'μαύρα' μειώνονταν στο μισό, τώρα θα ήμασταν ...Ελβετία!
Καλό ξημέρωμα! :-)

σχολιαστής είπε...

Στο ποστ αυτό έκανες εξαιρετική δουλειά.

Υ.Γ. για αρκετές μέρες μου έτρωγε τα σχόλια ο Mozilla

Κωστής Γκορτζής είπε...

Σχολιαστή, νομίζω ότι πρέπει πια να ξεσκεπαστούν ονομαστικά οι διάφοροι "έξυπνοι" και, βεβαίως, αυτό μπορεί να γίνει μόνο με στοιχεία που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
Έχω 'μπουκώσει' πιά από σχόλια του τύπου 'Δεν ξέρω το θέμα αλλά διαφωνώ' 'δεν διάβασα τις μελέτες αλλά αυτοί που τις διάβασαν και τις ενέκριναν χαζοί είναι;' που αμφισβητούν την προαίρεση της διαφωνίας μας...
Ας αμφισβητήσουν κι αυτά... :-)