5.6.12

Πάει και ο έβδομος και μισός από τον έκτο!

Δόθηκαν λέει 18,5 δις ευρώ στις Τράπεζες για να ισοφαρίσουν τη ζημιά από το "κούρεμα".
Για να πληρωθούν οι κουρτίνες της ευειδούς υπαλλήλου της ΔΕΗ που ...έκανε το λάθος να αγαπήσει τον ...αποδιοπομπαίο τράγο της πολιτικής, η δικιά μου πτυχιούχος σύζυγος ειναι άνεργη επί τριετία, και η σύνταξή μου λεηλατείται μήνα με το μήνα και έχει φτάσει αισίως στο μισό.
Χθές συμπλήρωσα την φετινή φορολογική μου δήλωση.
Πριν τρία χρόνια, με το διπλάσιο οικογενειακό εισόδημα, κλήθηκα να πληρώσω 1200 ευρώ.
Φέτος, μετά το κόψιμο της 13ης και 14ης, μετά τις εισφορές και τις μειώσεις που κατάπιαν τη 12η, 11η, 10η, 9η και 8η μηνιάτικη σύνταξη, καλούμαι να πληρώσω 2167 ευρώ Φόρο και Έκτακτη εισφορά.
Το στεγαστικό μου, όμως, που πληρώνω κανονικά 12 χρόνια τώρα, με το κεφάλαιο να έχει μειωθεί ελάχιστα (γιατί τα δέκα πρώτα χρόνια η Τράπεζα παίρνει τους τόκους!) δεν βρίσκεται "κουρέας" να το κουρέψει. Με τον γιό φαντάρο, την κόρη στο πανεπιστήμιο, από πού ρε κερατάδες να τα βρούμε;
Η μόνη λύση μας είναι να ζητήσουμε κι άλλο δάνειο από την τράπεζα με εγγυητή τον ωραίο Άκη. Ή να βάλω κάποιον από εσάς;

7 σχόλια:

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Εχετε ένα ή περισσότερα βόλια στα χέρια σας εκτός από τον εκυβόλο Λόγο, πριν μας σωριάσουν σαν παράπλευρες απώλειες της Πτωχοτραπεζοκρατίας.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Πολύ φοβάμαι ότι αυτοί χρειάζονται βόμβα ανάλογη της Χιροσίμας... Τι να σου κάνουν ένα δυό βόλια :-)

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Ενα χρήσιμο "βοβμβιστικό" στοιχείο για την αντιμετώπιση της ανεργίας Κωστή είναι ότι τα χρόνια της πλασματικής ανάπτυξης 2001-2008 του ευρώ και των αριθμών, είχαμε 350000 νέες θέσεις εργασίας (43.750 ετησίως) εκ των οποίων οι 250000 στο δημόσιο τομέα θέσεις συμβασιούχων έργου εν πολλοις. Οι τρωγλοδύτες του ιδιωτικού τομέα εξασφάλησαν μόνο 100000 θέσεις σε 8 χρόνια και αυτό το ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Και τι δεν πρέπει ν' αλλάξει...;
:-)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ γιατί με λιγότερη σύνταξη να πληρώσω 2.450 € Γιατί ?????????

Ανώνυμος είπε...

Kroko13
Κωστή εγώ είμαι με τα 2.450 €

Κωστής Γκορτζής είπε...

Γιατί με τις περικοπές στην "υψηλή" δική μου, την έκαναν χαμηλότερη από τη χαμηλή δική σου! :-)