10.2.08

Απορίες

Ετοιμάζονται, λένε, να βάλουν 'αντικίνητρα' για να αναγκαστούν αυτοί που έχουν αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας να τα αντικαταστήσουν.
Θα διπλασιάσουν, λένε, τα Τέλη Κυκλοφορίας και άλλα χαριτωμένα για 1.500.000 παλιά αυτοκίνητα.

Μα καλά, αν είχα τη δυνατότητα να αλλάξω το Φιεστάκι μου, που πήρα με δόσεις το 1984, δεν θα το είχα ήδη κάνει; Όπως και οι υπόλοιποι 1.499.999 που κοψομεσιάζονται στα σαραβαλάκια τους; Μα..κας είμαι; (η ερώτηση ρητορική, ε;)
Μήπως και θα έπρεπε να τριπλασιαστούν τα Τέλη Κυκλοφορίας όλων όσων κυκλοφορούν με Καγιέν γραμμένα στη ...βιοτεχνία τους για να αφαιρούν ακόμα τα έξοδα κίνησής τους στους 'ελλειματικούς' ισολογισμούς τους; Από τότε που εφευρέθηκε το λίζινγκ, πήξαμε στη τζιπούρα και φρακάρισε η Τσιμισκή!

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατί δεν μειώνουν (ως και 100% για τα 3 πρώτα χρόνια) τα τέλη για τα καθαρά αυτοκίνητα. Γιατί ρε γμτ πρέπει να είμαστε του αντικινήτρου και όχι του κινήτρου;

Κωστής Γκορτζής είπε...

Λεωνίδα μου, αν ακολουθούσαν την κοινή λογική δεν θα χαράτσωναν αυτούς που δεν μπορούν ν' αλλάξουν το αυτοκίνητό τους. Θα χαράτσωναν αυτούς που το άλλάζουν κάθε δύο χρόνια με ολοένα και μεγαλύτερο ενώ δηλώνουν στην Εφορία εισοδήματα ολοένα μικρότερα... :-)

Ανώνυμος είπε...

Μα κάτι απορίες που έχεις master & commander μας... :P

Εδώ έχει πήξη στην τζιπούρα (μακάρι να ήταν τσιπούρα) τα Πετράλωνα, η Τσιμισκή θα γλίτωνε;

Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

Μαύρο πρόβατο είπε...

Σιγά το πρόβλημα! Πάρε ένα... δάνειο! Οικολογικό... :-))))

Αλήθεια, ποιός θυμάται εκείνο το τάληρο που είχε βάλει καπέλο ο Μάνος στη βενζίνη, υπέρ περιβάλλοντος;; Δεν παρακολούθησα αν κι επισήμως αποδεσμεύτηκε το κράτος από τον τρόπο χρήσης του τάληρου, αλλά δεν αφαιρέθηκε ποτέ από την τιμή της βενζίνης. Αν αφήσει κανείς τους συνειρμούς κατά μέρος, μπορεί να κάνει
ορισμένους χονδροειδέστατους υπολογισμούς: από το 1991 μέχρι το 2006 η Ελλάδα κατανάλωσε 300,8 εκ. τόννους πετρέλαιο (στοιχεία εδώ)
Μας ενδιαφέρει εδώ μόνο η τάξη μεγέθους. Ας υποθέσουμε λοιπόν οτι στο διάστημα αυτό καταναλώθηκαν στην Ελλάδα 100 εκ. τόννοι βενζίνης στη λιανική, από τα πρατήρια. Από το '91 μέχρι σήμερα μάζεψε λοιπόν το κράτος 100 δισεκατομμύρια ταληράκια, ήγουν περίπου 1,4 δις €. Σε κάθε περίπτωση κάτι ανάμεσα σε ένα και δύο δις.


Η "περιβαλλοντική πολιτική" όμως, κι αυτή που ακολουθήθηκε κι αυτή που προδιαγράφεται (μείνετε συντονισμένοι... για νέα επεισόδια της επέλασης στο πρτοφόλι μας, για τον "καλό σκοπό" αυτή τη φορά) θα δώσει νέα κέρδη στις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες (και το κράτος και τις τράπεζες...) και νέες δαπάνες στην τσέπη μας.

(Εν τω μεταξύ, ο κ. Μάνος και οι φίλοι του προτείνουν τώρα να πουλήσουμε - προς τσιμεντοποίηση - την έκταση του Ελληνικού, και να κάνουμε με τις εισπράξεις πολλά μικρά πάρκα στην Κυψέλη και τα Πατήσια - με απαλλοτροιώσεις...)

So_Far είπε...

Master & Commander,

δεν ξέρω αλλά από σήμερα ο βράδυ θα αρχίσω να διαβάζω ο,τιδήποτε έχει γραφτείγια τη γαλλική επανάσταση παρακολουθώντας παράλληλα το "θωρηκτό Ποτέμκιν"... γιατί μόνο έτσι τελικά κάτι μπορεί να γίνει...
Όσο για τα Καγιέν.... κανένα σχόλιο .... μπουρλότο !!!!

NinaC είπε...

Σας βλέπω πρωτοπαλλήκαρο του Αλέξη!

:ppppppppppp

Ανώνυμος είπε...

Για να μη λέμε μόνο τα στραβά, υπάρχουν κίνητρα για καθαρά ΙΧ. Τα υβριδικά δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, και κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας. Ως εδώ τα σωστά όμως...

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μια ακόμη πονεμένη ιστορία του ελληνικού κράτους, που όντας διοικητικά η συνέχεια των (ρωμιών) κοτζαμπάσηδων που "κυβερνούσαν" επί τουρκοκρατίας, αντιμετωπίζει τους "πολίτες" του όπως αντιμετώπιζαν εκείνοι τους δουλοπάροικούς τους. Πληρώνεις τέλη για ολόκληρη τη χρονιά, και αν αλλάξεις αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια, πληρώνεις τέλη για ολόκληρη τη χρονιά και για το καινούργιο, ακόμη και αν το έχεις αγοράσει το Δεκέμβρη.

Και τα τ.κ. όπως μπορείτε να δείτε στο http://www.in.gr/auto/autotekm.asp υπολογίζονται με βάση τα κυβικά (ένα Χιουντάι 1600 κ.ε. πληρώνει το ίδιο με μια BMW που κάνει τα διπλάσια λεφτά) και από τα 2358 κ.ε. και πάνω, εκεί που τα ποσά είναι ιλιγγιώδη, μένουν σταθερά.

Τα τ.κ. θα έπρεπε να είναι αντίστοιχα με την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου, αν το κράτος θέλει να πάρει από τον καθένα ανάλογα με τις δυνατότητές του, ή να υπολογίζονται με βάση τους ρύπους που εκπέμπει (τους οποίους θα μετράει για κάθε μοντέλο μια κρατική υπηρεσία) αν θέλει να έχει τη λογική "περιβαλλοντικού φόρου".

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

Δηλώνω υπευθύνως και με την εμπιστοσύνη που εμπνέει η αγγελική μου φάτσα(!!!!)......ότι προχθές το βράδυ ο Κος Γκορτζής εθεάθη στην Τσιμισκή με λιμουζίνα εξάπορτη την οποία προσπαθώντας να παρκάρει ο πρoσωπικός του butler, ενοχλήθηκε από το διερχόμενο Porce Cayane της συζύγου του.......και έτσι προέκυψε ο θυμός του και το σχόλιο για τα Cayane!!!!!

Κωστής Γκορτζής είπε...

Λεωνίδα, όπως αναφέρει ο 'Οργισμένος' παρακάτω, το κίνητρο αυτό, εν μέρει, υπάρχει.
Αλλά, ρε γαμώ το, αν είχα την άνεση να αγοράσω υβριδικό ή ό,τι άλλο καινούργιο, δεν θα μ' ένοιαζαν και πολύ τα Τέλη... Όσο άδικα κι αν καθορίζονται. Κι αν είχα να πληρώσω διπλάσια τα τέλη για το Φιεστάκι μου, θα έπαιρνα ένα καινούργιο με δόσεις!

confused, λέω να δανειστώ από τον ...Θέμο!

Μαυροπρόβατε, μόνο τα ...παιδιά μου δεν είναι υποθηκευμένα...
Και η ανάλυσή σου αποκαλυπτική, όπως πάντα!

So-far, ευτυχώς που βγήκε ο Τσίπρας με μάστερ στην Χωροταξία και στα Συγκοινωνιακά και ατενίζουμε με αισιοδοξία το μέλλον!

Νίνα, βουλωμένο γράμμα διάβασες πάλι! :-)

Οργισμένε, ο συνδυασμός του σχολίου με αυτό του Μαυροπρόβατου με ...απελπίζει! :-)

Πιθηκαναρχικέ, ξέχασες να αναφέρεις την Λαμποργκίνι του γιού που εμπόδιζε την Πόρσε της κυρίας μου που εμπόδιζε τη λιμουζίνα μου... :-)))

Γιωργος Μανουσακης είπε...

Νομίζω ότι το πιο οικολογικό αυτοκίνητο είναι ...το περπάτημα!

Ανώνυμος είπε...

Η βενζίνη μας πάντως συνεχίζει να είναι από τις φτηνότερες στην Ε.Ε., πιο φτηνή και από την Τουρκία!

Όσο για το μαύρο πρόβατο, εγώ συμφωνώ με το Μάνο για το Ελληνικό. Εδώ δεν μπορούν να κρατήσουν καθαρό και σε καλή κατάσταση τον εθνικό κήπο που είναι μικρός και δίπλα στη Βουλή, φαντάζεστε τι θα γίνει αν γίνει ένα φαραωνικό πάρκο στο Ελληνικό; Σε δυο χρόνια θα είναι πρεζοσκουπιδότοπος. Και αυτό που λέει είναι σωστό. Υπάρχουν πυκνοκατοικημένες περιοχές στην Αθήνα που οι κάτοικοι δεν έχουν πρόσβαση σε πάρκο και είναι μια ώρα ή παραπάνω μακριά από το παλιό αεροδρόμιο. Σε τι θα τους ωφελήσει ένα τέτοιο πάρκο; Mπορεί να μας απαντήσει το πρόβατο, ή ο κύριος Αλαβάνος που είναι στα πάνω του τελευταία, και υποστηρίζει το γιγάντιο πάρκο;

Σε συνέχεια της κουβέντας για τα τ.κ., εγώ θα ήθελα να δω και τα πρόστιμα της τροχαίας σε αναλογία με την τιμή του αυτοκινήτου. Τα 150 ευρώ που πολλούς ματώνουν, για κάποιους είναι γελοίο ποσό. Αν όμως το πρόστιμο για επικίνδυνη οδήγηση γινόταν ας πούμε 3% της αξίας του αυτοκινήτου, ακόμη και ο τύπος με τη τζιπούρα των εκατό χιλιάρικων θα τα σκεφτόταν τα τρία.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Οργισμένε, μακάρι να γίνει μητροπολιτικό πάρκο το Ελληνικό και, αν θέλουν, μπορούν και να το φυλάνε και να το καθαρίζουν. Το μετρό πώς το μπορούν;
Και, παράλληλα, να μεριμνήσουν και για πάρκα σε κάθε γειτονιά. Αν δεν έχουν λεφτά για απαλλοτριώσεις, ας δανειστούν από το ...Θέμο. Ή, στην ανάγκη, κι από την SIEMENS. :-))

Γιώργη, έχει γράψει το ...σολόμετρο...:-)

Μαύρο πρόβατο είπε...

Ως... νηφάλιος Ευρωπαίος να διευκρινήσω οτι:
1) σε απόλυτες τιμές έχουμε την 6η φτηνότερη βενζίνη και το 11ο φτηνότερο πετρέλαιο κίνησης στην Ευρώπη των 25 (εκτός Βουλγαρίας - Ρουμανίας).
2) κανονικοποιώντας με το κατακεφαλήν ΑΕΠ σε μονάδες αγοραστικής δύναμης, η Ελλάδα είναι 12η φτηνότερη στη βενζίνη και 13η φτηνότερη στο πετρέλαιο κίνησης (στοιχεία λιανικής τιμής βενζίνης/πετρέλαιου Δεκ.07 από δώ και κατακεφαλήν ΜΑΔ από δώ).
Όσο για τις μεγαλοφυείς προτάσεις Μάνου, απαντάς μόνος σου:
Εδώ δεν μπορούν να κρατήσουν καθαρό και σε καλή κατάσταση τον εθνικό κήπο και θα απαλλοτροιώσουν με επιτυχία όσο ζούμε δεκάδες χιλιάδες στρέμματα στην πυκνοκατοικημένη Αθήνα;

Η ιστορία με το ταληράκι δε σου λέει τίποτα;
(και σε παρακαλώ μη με μπλέκεις με τους Αλαβάνους... εγώ τα εννοώ... ;-))

Ανώνυμος είπε...

Να τη χαίρεσαι τη φίλη σου τη Βούλτεψη!

«Δικαιολογημένος ο Ζαχόπουλος. Δεν πειράζει που τα εκμεταλλευόταν τη θέση του με υφισταμενές του. 9 στους 10 άντρες με εξουσία το ίδιο κάνουν. Ως κι ο πρόεδρος των ΗΠΑ το κάνει».

Εξαιρετική ανατροφή το κορίτσι!

Μπλιαχ!!!

Κωστής Γκορτζής είπε...

verbavolant, έχω την εντύπωση ότι η διπλανή της το είπε (αυτή με τα γυαλιά). Και, νομίζω, ότι δεν το είπε για να 'δικαιολογήσει' τον Ζαχόπουλο αλλά ως μια πραγματικότητα που δεν πρέπει να εκπλήσσει.
Ως προς την περιγραφή της πραγματικότητας, συμφωνώ.
Ως προσπάθεια δικαιολόγησης του αισχρού της πραγματικότητας, το κατατάσσω στο ίδιο επίπεδο αισχρότητας.
Ακόμα κι αν το 'λεγε η ...μάνα μου!

Κωστής Γκορτζής είπε...

Να συμπληρώσω ότι παρακολουθώ 'ακουστικά' τη συζήτηση και στο άκουσμα της φράσης ενστικτωδώς γύρισα να δω ποιά το εκστόμισε. Από τη συνέχεια της συζήτησης μου δημιουργήθηκε η εντύπωση που έγραψα πριν.

diastimata είπε...

Πέσταααααα!!!!!!!!
Στη Σουηδία, για να δεις Καγιέν κάνεις μαύρα μάτια. Κι εδώ, αν πετάξεις πέτρα, ή σκύλο θα πετύχεις, ή μαύρο τζιπ Πόρσε!

Ανώνυμος είπε...

Eπιμένω να μη θέλω το πάρκο - λευκό ελέφαντα που θα μας στοιχίζει εκατομμύρια μόνο η φύλαξη και ο καθαρισμός του. Αυτοί που συμφωνούν πιο πολύ μαζί σας είναι οι κάτοικοι των γύρω προαστίων, που έχουν και πολλές ...Cayenne!

Lion είπε...

Καλημερα,
πολλα και διαφορετικα τα θεματα που ανοιγοναι. Μενω στο ζητημα των τελων κυκλοφοριας, επειδη αυτο εθιξε ο Κωστης στο ποστ.

Να παρατηρησω, οτι ο οποιοσδηποτε φορος ειναι γενικα αυθαιρετος. Υπαρχουν π.χ. σοβαροι επιστημονες οικονομολογοι, που λενε οτι πρεπει να καταργηθει ο φορος εισοδηματος και ολα τα εσοδα του κρατους να προερχονται απο τον ΦΠΑ (που θα αυξηθει αναλογα). Αλλοι παλι υποστηριζουν ακριβως το αντιθετο (καταργηση ΦΠΑ, αυξηση στον φορο εισοδηματος).

Γιατι περιμενουμε απο το κρατος να παιξει τον ρολο φιλευσπλαχνου κοινωνικου Ρομπεν των Δασων; Γιατι σωνει και καλα πρεπει ο ΚΑΘΕ φορος να ειναι ετσι φτιαγμενος ωστε να αποκαθισταται η κοινωνικη δικαιοσυνη (ετσι οπως την αντιλαμβανεται ο καθενας για την τσεπη του);

Διαμαρτυρεται για παραδειγμα ο Οργισμενος Βαλκανιος, οτι το Χιουνται των 1600 κ.εκ. πληρωνει τα ιδια με την Μπεμβε των 1600 που εχει ψηλοτερη τιμη αγορας. Ε, και; Που ειναι το προβλημα; Γιατι πρεπει τα τελη κυκλοφοριας να αντιστοιχουν στην τιμη αγορας;
Αυθαιρετο το ενα κριτηριο (κυβ. εκατοστα) αυθαιρετο και το αλλο (τιμη αγορας). Ασε που στα κυβ.εκ. δεν γινονται ευκολα "ζαβολιες", ενω στην τιμη αγορας ειναι πανευκολες.

Καπως πιο λογικη η προταση, να υπολογιζεται ο φορος με βαση την ρυπανση. Αλλα και παλι εχω προβλημα. Ποιο ειναι πιο ρυπογονο; Το πετρελαιο η η βενζινη; Θα τα μετρησουμε με βαση το διοξειδιο του ανθρακα η με βαση τα μονοξειδια του θειου;

Και με την λογικη οτι το κρατος - δια της φορολογιας - πρεπει να μας εκπαιδευσει σε σωστη περιβαλλοντικη συμπεριφορα, θα πρεπει να ζητησουμε φορους και στα τελη του Δημου (αναλογα με το τι σκουπιδια παραγουμε), κλιμακωση του ΦΠΑ αναλογα με τις περιβαλλοντικες επιπτωσεις του προιοντος κλπ. κλπ. Απο ιδεες για φορους, αλλο τιποτα.

Θελω να πω, οτι αυτο που καυτηριαζει ο Κωστης στο ποστ ειναι μια απλη (αδικη παντα) φορομπηχτικη πολιτικη. Τα παιρνουν απο ανθρωπους σαν τον Κωστη, απλα γιατι αυτους μπορουν να πιασουν πιο ευκολα.

Ας μην προσπαθουμε να βρουμε (ειτε να βαλουμε) καποια λογικη στο φορολογικο συστημα. Δεν υπαρχει.

Υ.Γ. Καπετανιε, εισαι να ιδρυσουμε μια ναυτιλιακη εταιρεια και να μην πληρωνουμε καθολου φορους; Θα αγορασουμε και μια ομαδα ποδοσφαιρου / μπασκετ / κολοκυθοσφαιρισης και θα μας αποθεωνουν τα πληθη κι απο πανω. Το μονο προβλημα που βλεπω ειναι, οτι στην Θεσσαλονικη δεν θα εχεις χωρο να παρκαρεις την 2η Καγιεν. ;-)

Κωστής Γκορτζής είπε...

Οργισμένε μου, αυτοί με τις ...Καγιέν, και οι μεγαλοεργολάβοι, μάλλον μαζί σου συμφωνούν γιατί ΑΥΤΟΙ θέλουν να 'αξιοποιήσουν' το Ελληνικό τσιμεντώνοντάς το με Εμπορικά Κέντρα και 'φιλέτα' πολυκατοικίες...
Και, μεταξύ αυτών και του πάρκου, προτιμώ τα λεφτά του Δημόσιου να πηγαίνουν στο πάρκο.

Καπετάν Δρακολέοντα, έλα που μας πήραν τα χρόνια...(για τις ...ναυτιλιακές)
Συμφωνώ ότι το θέμα της φορολογίας είναι πολύπλοκο και αυθαίρετο. Ειδικά στην Ελλάδα, αν δεν ελαχιστοποιηθεί η Φοροδιαφυγή, δεν βλέπω ελπίδα για εξορθολογισμό της σε οποιονδήποτε βαθμό και συνέχεια θα 'αδικοποιείται'.

Ανώνυμος είπε...

Ο dralion με κάλυψε σε μεγάλο βαθμό. Δεν διαμαρτυρήθηκα που ένα Χιουντάι 1600 κ.ε. πληρώνει το ίδιο με μια BMW, απλά το ανέφερα, αλλά αν είναι ένα αυτοκίνητο των 15.000 να πληρώνει το ίδιο με ένα των 40.000, ας πληρώνουν όλοι τα ίδια τέλη να ησυχάσουμε.

Για την αδικία της φορολογίας, καλά κάνεις και τα γράφεις με ψευδώνυμο, γιατί στην Ελλάδα χαρακτηρίζεσαι "νεοφιλελεύθερο" κτήνος όταν λες κάτι τέτοια.

Χαίρομαι πολύ πάντως που διαφωνούμε εδ'ω μέσα χωρίς κανένας να αμφισβητεί τα κίνητρα του άλλου και να απευθύνει προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Δεν είναι συνηθισμένο πράμα.

Καπετάνιο, πότε θα μας μαζέψεις για ουζάκι σε καμιά παραλία να τα πούμε κι από κοντά;

Κωστής Γκορτζής είπε...

Εγώ χαίρομαι γιατί ...στο βάθος δεν διαφωνούμε. Και αυξανόμαστε.
Μόλις καλυτερεύσει ο καιρός και περάσουν κάποιες 'ωροβόρες' οικογενειακές υποχρεώσεις, θα τα πιούμε τα ουζάκια στην παραλία της Περαίας (για να τη θυμόμαστε λίγο αργότερα, όταν δεν θα υπάρχει...)

Πάντως, για τα 'μέτρα' που εξαγγέλονται, ως πρεσβύτερος πληροφορώ τους νεώτερους ότι είναι ίδια και απαράλλαχτα στον αιώνα τον άπαντα. Πρό χούντας - κατά τη χούντα- μετά τη χούντα και πάει λέγοντας.
Αν κανείς γνωρίσει από κοντά τους 'υπηρεσιακούς παράγοντες' που τα εισηγούνται... και αυτούς που νομίζουν ότι τους διαφεντεύουν, θα μπούν στη λίστα των σήριαλ κίλερς που η φίλη μου Νίνα -Composition Doll- καταγράφει στο http://ninac.wordpress.com/ μπλογκ της!

An-Lu είπε...

Και όχι μόνο η Τσιμισκή φίλτατε...όλοι οι δρόμοι των μεγαλουυπόλεων φρακάραν από τα "μαστόδοντα" (όπως τα αποκαλεί ο Θείος)...μόνο στα βουνά και τις ραχούλες ΔΕΝ τα έχω δει (πλην Αράχωβας, αλλά αυτό έιναι άλλο καπέλο!)
;-)

Ανώνυμος είπε...

Και όμως, αγαπητέ, δεν το ακούσατε σωστά.

Ιδού:
http://www.youtube.com/watch?v=HTM3Wq8BMW4

Θα τρίζουν τα κόκκαλα του μπαρμπα-Γιάννη. Κρίμα...

Κωστής Γκορτζής είπε...

verbavolant, δεν αμφισβήτησα το σχόλιο. (δεν μου βγαίνει και ο σύνδεσμος αλλά, δέχομαι τη γνησιότητα της πληροφορίας)
Και, συμφωνώντας για το άτοπο,ισχύει η άποψή μου ότι:

"Ως προς την περιγραφή της πραγματικότητας, συμφωνώ.
Ως προσπάθεια δικαιολόγησης του αισχρού της πραγματικότητας, την κατατάσσω στο ίδιο επίπεδο αισχρότητας.
Ακόμα κι αν το 'λεγε η ...μάνα μου!"

Προσθέτω δε, ότι όσους με τιμούν με τη φιλία τους ή με την κατάθεση της άποψής τους εδώ, τους χαίρομαι και τους σέβομαι αλλά, αυτό δεν με εμποδίζει να διαφωνώ και ριζικά μαζί τους δημοσίως και επωνύμως...

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς, αυτό που περιγράψατε συνέβη και με μένα: «πετάχτηκα» ακούγοντας να ξεστομίζονται τέτοιες βλακείες από γυναικεία στόματα.

Ο λόγος που σας υπέδειξα το σχετικό απόσπασμα, ήταν ακριβώς για να διαπιστώσετε ποιός λέει τί.

Νομίζω, ακριβώς επειδή πρόκειται περί φιλίας, ότι θα σας ενδιαφέρει. Κι όπως δεν φείδεσθε δημοσίων επαίνων και μόνο για την οικογένεια κάποιου -που στο κάτω κάτω δεν είναι και αποτέλεσμα επιλογής του, το ίδιο εκδηλωτικός θα είστε και για όσα αποτελούν πραγματικές επιλογές.

Συγγνώμη για τον ενικό και το ύφος των προηγουμένων μηνυμάτων· παρασύρθηκα από τη θλίψη μου.

Κωστής Γκορτζής είπε...

verbavolant, συμφωνούμε!
Τέτοια 'ολισθήματα' είναι καταδικαστέα, απ' όπου κι αν προέρχονται.
(Δεν με πείραξε καθόλου ο Ενικός. Ένα 'ψιλοτσίμπημα' το ένοιωσα γιατί ο τρόπος 'ανακοίνωσης' με ...συνενοχοποίησε εμμέσως. Δεν είμαι δα και ο ...Χριστός να 'αίρω τας αμαρτίας' κι άλλων εκτός των παιδιών μου τα οποία ελπίζω και εύχομαι να μη διανοηθούν να εκστομίσουν έτσι τέτοια πράγματα!)